Pages: 1 ... 188 [189] 190 ... 224   Go Down
  Print  
Author Topic: Are you a thread ender?  (Read 473269 times)
obe-wan
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 1647




Ignore
« Reply #3760 on: May 29, 2015, 12:42:54 PM »

 

Cheers, Scott.
Logged

Martin OM-21. 
Martin 00-18V.
Gibson SG Classic.
Gibson ES-339.

Still no Larrivee.... :-(

Upwey, Victoria, Australia.
Queequeg
Admin
*****
Offline Offline

Posts: 3857



« Reply #3761 on: May 29, 2015, 01:08:00 PM »



Cheers, Scott.
Welcome back. Nice to see your annual post, Scott.
Logged
obe-wan
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 1647




Ignore
« Reply #3762 on: May 29, 2015, 01:11:22 PM »

Welcome back. Nice to see your annual post, Scott.

Hahaha, yep it's like my annual mental health check up.  bigrin

Hoping to start a "My New Larrivee" thread soon. 

Cheers, Scott.
Logged

Martin OM-21. 
Martin 00-18V.
Gibson SG Classic.
Gibson ES-339.

Still no Larrivee.... :-(

Upwey, Victoria, Australia.
Danny
Donuts?
*****
Offline Offline

Posts: 13268




Ignore
« Reply #3763 on: May 29, 2015, 03:08:40 PM »

Good to hear from you Scott.  +1
Logged
SMan
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 1362




Ignore
« Reply #3764 on: May 29, 2015, 03:35:41 PM »

Could the end be near?  whistling
Logged

Steve ....aka the SMan
Barefoot Rob
Donuts?
*****
Offline Offline

Posts: 14340




Ignore
« Reply #3765 on: May 29, 2015, 04:34:24 PM »

Scotty bab good to see your alive and well and living down under  .


******just because he's here doesn't mean this thread will end........Mostley because I'm still here.....***********
Logged

A REPAIRPERSON,Still Unclrob
OM03PA
Favorite saying
 OB LA DE OB LA DA,LIFE GOES ON---BRA,It is what it is,You just gotta deal it,
One By One The Penguins Steal My Sanity*Eat The Rich*, Keith and Barefoot Rob on youtube
Still unclrob
#19
12 people ignoring me,so cool
www.rpjguitarworks.com
Call PM me I may b
obe-wan
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 1647




Ignore
« Reply #3766 on: May 29, 2015, 05:04:07 PM »

Good to hear from you Scott.  +1
And you Dan.  

Could the end be near?  whistling

Scotty bab good to see your alive and well and living down under   .


******just because he's here doesn't mean this thread will end........Mostley because I'm still here.....***********

Hi there Uncle, good to see your still here too.  

Sman never fear, it's not like I'm Death who's just arrived on a pale horse, ready to kill off the thread that I gave life to!  

Although I've always wondered what would happen if I removed that first post......  bigrin

Cheers, Scott.
Logged

Martin OM-21. 
Martin 00-18V.
Gibson SG Classic.
Gibson ES-339.

Still no Larrivee.... :-(

Upwey, Victoria, Australia.
Barefoot Rob
Donuts?
*****
Offline Offline

Posts: 14340




Ignore
« Reply #3767 on: May 29, 2015, 08:22:10 PM »


Although I've always wondered what would happen if I removed that first post......  bigrin

Cheers, Scott.

 ohmy ohmy ohmy ohmy ohmy ohmy ohmy ohmy ohmy :ohmy:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Step awa from the keyboard big boy we don't want to hurt you.......................................................
Logged

A REPAIRPERSON,Still Unclrob
OM03PA
Favorite saying
 OB LA DE OB LA DA,LIFE GOES ON---BRA,It is what it is,You just gotta deal it,
One By One The Penguins Steal My Sanity*Eat The Rich*, Keith and Barefoot Rob on youtube
Still unclrob
#19
12 people ignoring me,so cool
www.rpjguitarworks.com
Call PM me I may b
Mr_LV19E
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 6503




Ignore
« Reply #3768 on: June 01, 2015, 05:46:35 PM »

He must have seen his shadow, won't see him again until next year.
Logged

Roger


"Live simply so that others may simply live"
Danny
Donuts?
*****
Offline Offline

Posts: 13268




Ignore
« Reply #3769 on: June 01, 2015, 05:50:33 PM »

 
Logged
JamesN
Senior Member
***
Offline Offline

Posts: 320




Ignore
« Reply #3770 on: June 01, 2015, 06:14:25 PM »

Although I've always wondered what would happen if I removed that first post...

There are a lot of people here whose post counts would plummet if you did that!
Logged
obe-wan
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 1647




Ignore
« Reply #3771 on: June 02, 2015, 06:26:22 AM »

He must have seen his shadow, won't see him again until next year.

I'm still here......  bigrin

Cheers, Scott.
Logged

Martin OM-21. 
Martin 00-18V.
Gibson SG Classic.
Gibson ES-339.

Still no Larrivee.... :-(

Upwey, Victoria, Australia.
SMan
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 1362




Ignore
« Reply #3772 on: June 02, 2015, 11:47:20 AM »

There are a lot of people here whose post counts would plummet if you did that!

Yeah I'd have about a dozen without this thread.  Thanks obe-wan!
Logged

Steve ....aka the SMan
Mr_LV19E
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 6503




Ignore
« Reply #3773 on: June 02, 2015, 02:36:50 PM »

I'm still here......  bigrin

Cheers, Scott.

  Back atcha
Logged

Roger


"Live simply so that others may simply live"
Barefoot Rob
Donuts?
*****
Offline Offline

Posts: 14340




Ignore
« Reply #3774 on: June 11, 2015, 07:11:48 PM »

Just a thought...do you need to be smart to be insane???? whistling
Logged

A REPAIRPERSON,Still Unclrob
OM03PA
Favorite saying
 OB LA DE OB LA DA,LIFE GOES ON---BRA,It is what it is,You just gotta deal it,
One By One The Penguins Steal My Sanity*Eat The Rich*, Keith and Barefoot Rob on youtube
Still unclrob
#19
12 people ignoring me,so cool
www.rpjguitarworks.com
Call PM me I may b
Danny
Donuts?
*****
Offline Offline

Posts: 13268




Ignore
« Reply #3775 on: June 11, 2015, 07:13:52 PM »

No, but it helps.
Logged
SMan
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 1362




Ignore
« Reply #3776 on: June 11, 2015, 07:58:09 PM »

Now this has to finally be the last page!
Logged

Steve ....aka the SMan
Mr_LV19E
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 6503




Ignore
« Reply #3777 on: June 11, 2015, 10:51:13 PM »

Just a thought...do you need to be smart to be insane???? whistling
Not mutually exclusive.

I'm assuming you're not talking about actual criminal insanity.
Logged

Roger


"Live simply so that others may simply live"
L07 Shooting Star
Gold Member
****
Offline Offline

Posts: 3738




Ignore
« Reply #3778 on: June 12, 2015, 03:03:04 AM »

Just a thought...do you need to be smart to be insane???? whistling

Isn't there a saying about genius being bordering on insanity or something like that?   
Logged

"Badges?  We don't need no stinkin' badges."

Became a Shooting Star when I got my 1st guitar.
Back in '66, I was 13 and that was my fix.
Still shooting for stardom after all this time.
If I never make it, I'll still be fine.


 
Barefoot Rob
Donuts?
*****
Offline Offline

Posts: 14340




Ignore
« Reply #3779 on: June 12, 2015, 03:35:47 AM »

Nothing criminal.......I'm not talking genius level just smart.


Now this has to finally be the last page!


Ain't gonna happen as long as I can mis-spell and reek havick.......
Logged

A REPAIRPERSON,Still Unclrob
OM03PA
Favorite saying
 OB LA DE OB LA DA,LIFE GOES ON---BRA,It is what it is,You just gotta deal it,
One By One The Penguins Steal My Sanity*Eat The Rich*, Keith and Barefoot Rob on youtube
Still unclrob
#19
12 people ignoring me,so cool
www.rpjguitarworks.com
Call PM me I may b
Pages: 1 ... 188 [189] 190 ... 224   Go Up
  Print  
 
Jump to: